Η παρούσα διδακτορική διατριβή πραγματεύεται το πρόβλημα της δρομολόγηση στόλου σε στοχαστικά δίκτυα σε πραγματικό χρόνο με εφαρμογή αλγορίθμων on – line βελτιστοποίησης. Το πρόβλημα της δρομολόγησης βρίσκει εφαρμογές όχι μόνο για την επίλυση προβλημάτων δυναμικής ανάθεσης της κυκλοφορίας στα δίκτυα μεταφορών αλλά και σε προβλήματα δρομολόγησης στόλου στις αστικές, υπεραστικές συγκοινωνίες, επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές. Η αναγνώριση της επιρροής της αβεβαιότητας των κυκλοφοριακών συνθηκών σε πραγματικά δίκτυα αλλά και της μεταβλητότητας – στοχαστικότητας των σημαντικών παραμέτρων που διαμορφώνουν τα προβλήματα βέλτιστης διαχείριση στόλου, προκάλεσαν ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον και στο τομέα της επιχειρησιακής έρευνας αλλά και στον τομέα των μεταφορών. Η στοχαστικότητα του δικτύου και η χρήση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο καθιστά αναγκαία την ανάπτυξη εύρωστων (robust) αλγορίθμων που έχουν την δυνατότητα λήψης αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο. Πρωτεύων στόχος της διδακτορικής διατριβής είναι η ανάπτυξη κατάλληλων μαθηματικών μοντέλων επίλυσης του στοχαστικού προβλήματος δρομολόγησης. Τα μοντέλα που θα αναπτύχθουν θα είναι μοντέλα στοχαστικού προγραμματισμού. Βασικοί στόχοι αυτής της έρευνας είναι αφενός η ανάλυση της στοχαστικότητας στην ανάπτυξη μοντέλων και αλγορίθμων για προβλήματα δρομολόγησης και αφετέρου η ανάλυση των ιδιοτήτων του προβλήματος και των πιθανών χαρακτηριστικών συνθηκών που ικανοποιούν οι λύσεις.
Υποψήφιος Διδάκτορας:
Χρυσοχόου Ευαγγελία
Τμήμα:
Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Σχολή:
Πολυτεχνική Σχολή
Επιβλέπων:
Αν. Καθ. Ζηλιασκόπουλος Αθανάσιος (ziliasko@uth.gr)
Τριμελής Επιτροπή:
(1)Ζηλιασκόπουλος Αθανάσιος (2)Λυμπερόπουλος Γεώργιος (3)Κοζανίδης Γεώργιος Παραδοτέα έργου δημοσίως προσβάσιμα: